Учитель фізичної культури: Голуб П.А.
План-конспект уроку з фізичної культури у 6 класі
Модуль: Баскетбол
Завдання уроку:
1. Закріпити техніку ведення м’яча на місці та в русі.
2. Навчати учнів техніці ведення м’яча подвійного кроку і кидка м’яча у кільце.
3. Навчати грі в баскетбол.
4. Ознайомити учнів з раціональним харчуванням спортсменів.
Інвентар: секундомір, баскетбольні м’ячі, фішки.
Місце проведення: спортивний зал.
Частина уроку | Зміст уроку | Дозу-вання | ОМР |
Підго-товча (14- 15 хв) | 1.Шикування в одну шеренгу, пові-домлення завдань уроку. 2.Вимірювання ЧСС за 6 с 3.Раціональне харчування спортсменів. 3.Організаційні вправи (повороти на місці). 4.Інструктаж з БЖД під час занять баскетболом. 5. Різновиди ходьби: (руки на поясі, ходьба на носках; руки за голову, ходьба на п’ятках; руки до плечей перекати з п’ятки на носок; руки на поясі, стрибки на носках ). 6.Рухлива гра «Молекули і атоми». 7.Шикування в дві шеренги. 8.Загальнорозвивальні вправи у парах із м'ячем: 1)В.П.-стійка ноги нарізно, стоячи спиною один до одного на відстані 1 крок, м'яч тримає один із партнерів. Водночас поворот ліворуч і передача м'яча з рук у руки, потім поворот праворуч. 2)В.П. – те ж саме, передача м'яча «Вісімкою». 3)В.П.-широка стійка ноги нарізно, стоячи спинами один до одного. Водночас нахил уперед і передача м'яча партнерові між ногами, потім випрямитися. Далі передачу виконують над головою. 4)В.П.- те ж саме. Енергійно нахиляючись уперед, учень із м'ячем кидає його обома руками назад-угору між ногами. Партнер ловить м'яч, повертається кругом і набуває В.П. 5)В.П.-о.с., обличчям одне до одного, м'яч внизу за спиною. Учень із м'ячем нахиляється вперед і кидає його обома руками вперед-угору через голову партнеру. 6)В.П.-широка стійка ноги нарізно, нахил уперед обличчям одне до одного. Передавати м'ячіз руки в руки під коліном «вісімою». | До 1 хв До 30 с До 30 с До 30 с 2-3 хв 2-3 хв 8-10 р. 8-10 р. 8-10 м 6-8 р. 6-8 р. 8-10 р. | Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. Коротке повідомлення. Чітке виконан-ня команд. Дистанція 2 кроки. Гравці вільно рухаються по майданчику. По команді вчителя «реакція йде по два, три іт.д.» гравці повинні утворити ланцюжок. Гравці, які не встигли вико-нати команду вибувають з гри. Ступні не відривати від підлоги. Ноги в колінах не згинати. Повністю випрямляти руки під час кидка. Із нахилом робити крок, голову не опус-кати, дивитися на партнера. Не торкатися м’ячем до ніг. |
Основна (25- 27 хв) | 1. Ведення м’яча на місці та в русі: -ведення м’яча правою, лівою рукою на місці, з різною висотою відскоку ; -ведення м’яча почергово правою і лівою рукою; -ведення з кроком назад-вперед; -ведення м’яча в русі по прямій; -ведення м’яча змійкою. | 5-6 хв | Не дивитися вниз на м’яч, під час ведення намагатися якомога довше утримувати контакт руки з м’ячем. |
-Рухлива гра «Один хвіст добре, а два краще». 2. Ведення м’яча, подвійний крок і кидок м’яча у кільце. 3.Навчати грі в баскетбол. 4.Вимірювання ЧСС за 10 с | До 2 хв 7-8 хв 10 хв | У кожного гравця зм’ячем позаду прик-ріплена стрічка(хвіст). За сигналом гравці переміщаються ведучи м’яч і намагаючись «відірвати хвіст» одне в одного. Перемагають гравці, у яких виявиться найбільше «відірваних хвостів». Другий крок виконується з вистри-буванням вгору. Дотримуватися дистанції 7-8 м Дотримуватись правил безпеки під час гри в баскетбол. У нормі – 130-150 уд/хв | |
Заключ-на (3- 5 хв) | 2.Вправи під час ходьби на поновлення дихання. 3.Підбиття підсумків уроку, домашнє завдання. 4.Вимірювання ЧСС за 6 с 5. Організований вихід із зали. | 2 хв До 30 с До 30 с | Дистанція 2 кроки Виставити оцінки. Д/з- виконати комплекс гім-настичних вправ. |