Інтегруємо «Щоденні 5», «Щоденні 3» в роботу з класом

З цього навчального року, щоб навчити дітей читанню та письму, планується використовувати педагогічну технологію «Щоденні 5». А для навчання математики — «Щоденні 3».

Скоро ваша дитина буде говорити вдома про «Щоденні 5» і «Щоденні 3».

Мета цього листа — пояснити вам, що таке «Щоденні 5» і «Щоденні 3», щоб ви могли про це спілкуватися вдома зі своїми дітьми.

«Щоденні 5» навчають дітей самостійно свідомо читати та вільно

писати. Вони прищеплюють моїм учням любов до читання та

письма на все життя.

«Щоденні 5» — це:

• Читання для себе.

• Письмо для себе.

• Читання разом з другом.

• Робота зі словами.

• Слухання.

«Щоденні 3» — педагогічна технологія навчання математики.

Вона включає такі діяльності:

• Математика самостійно.

• Математика разом з другом.

• Математика письмово.

Мета «Щоденних 3» — зацікавити учнів математикою. Діти щодня практикуються маніпулювати різними предметами, щоб практично опанувати математичні поняття.

Кожній діяльності діти навчаються поступово. Ми моделюємо

роботу. Обговорюємо, що це нагадує, як це звучить, що діти

відчувають, коли виконують ці діяльності самостійно.

Потім, впродовж кількох тижнів, діти розвивають свою витривалість

до того часу, поки не почнуть самостійно успішно виконувати

завдання весь відведений час (зазвичай це 7-15 хв на одну діяльність).

Коли всі діяльності представлені й діти повністю зайняті

самостійною роботою, відбувається робота з малими групами або

індивідуально з окремими учнями.

Запитуйте у своєї дитини про «Щоденні 5» і «Щоденні 3».

Можливо, ви дізнаєтеся про деякі фантастичні й незрозумілі для вас речі, які ваша дитина написала, підготувала або почула під час «Щоденних 5» і «Щоденних 3».

Кiлькiсть переглядiв: 432

Коментарi