Шановні вчителі, батьки, працівники школи,жителі громади!

Відповідно до наказу Міністра освіти і Науки України та Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів я сьогодні звітую про свою роботу за 2018-2019 н.р.

В 2018-2019 н.р. педагогічний колектив школи разом з органом учнівського самоврядування – парламентом, радою школи, батьками, опікунською радою продовжував реалізовувати основні положення закону України “Про освіту”, закону України “Про загальну середню освіту”, впровадженням Нової української школи за новим Державним стандартом.

Організовано проведено прийом дітей до першого класу, ведеться ретельний облік дітей і підлітків шкільного віку, кожному з них забезпечуються всі умови для здобуття загальної середньої освіти як того вимагає Конституція України. Всі діти шкільного віку, що проживають в мікрорайоні школи охоплені навчанням. Учні 1-10 класів успішно закінчили навчальний рік і переведені до наступних класів. Учні 4, 9 –х класів пройшли державну підсумкову атестацію. 29 учнів 4 класів переведені до 5 класу, 10 випускників 9-го класу школи та 3 випускників Терешківської філії продовжать навчатись у 10 класі, решта - у навчальних закладах I і II рівнів акредитації м.Суми i області. Учні 11 класу склали державну підсумкову атестацію у формі ЗНО.

Результати державної підсумкової атестації:

4 клас

Українська мова – 29 учнів:

високий рівень – 13 учнів, що становить 45%;

достатній рівень – 4 учні, що становить 14%;

середній рівень – 12 учнів, що становить 41%;

початковий рівень – 0 учнів, що становить 0%.

Відсоток якості складає 59%.

Математика – 29 учнів:

високий рівень – 10 учнів, що становить 34%;

достатній рівень – 11 учнів, що становить 38%;

середній рівень – 8 учнів, що становить 28%;

початковий рівень – 0 учнів, що становить 0%.

Відсоток якості складає 72%.

9 клас

Українська мова – 18 учнів:

високий рівень – 1 учень, що становить 6%;

достатній рівень – 5 учнів, що становить 28%;

середній рівень – 8 учнів, що становить 44%;

початковий рівень – 4 учні, що становить 22%.

Відсоток якості складає 34%.

Математика – 18 учнів:

високий рівень – 1 учень, що становить 6%;

достатній рівень – 4 учні, що становить 22%;

середній рівень – 9 учнів, що становить 50%;

початковий рівень – 4 учні, що становить 22%.

Відсоток якості складає 28%.

Українська література – 18 учнів:

високий рівень – 2 учні, що становить 11%;

достатній рівень – 8 учнів, що становить 45%;

середній рівень – 4 учні, що становить 22%;

початковий рівень – 4 учні, що становить 22%.

Відсоток якості складає 56%.

11 клас

Українська мова – 18 учнів:

високий рівень – 1 учень, що становить 6%;

достатній рівень – 3 учні, що становить 17%;

середній рівень – 14 учнів, що становить 77%;

початковий рівень – 0 учнів, що становить 0%.

Відсоток якості складає 23%.

Математика – 12 учнів:

високий рівень – 1 учень, що становить 8%;

достатній рівень – 6 учні, що становить 50%;

середній рівень – 4 учні, що становить 34%;

початковий рівень – 1 учень, що становить 8%.

Відсоток якості складає 58%.

Фізика – 2 учні:

середній рівень – 2 учні, що становить 100%;

Біологія 5 учнів;

Історія України 10 учнів;

Англійська мова – 2 учні;

Географія – 4 учні

Усі класи школи працювали за навчальним планом, складеним на основі типових навчальних планів, затверджених наказами МОН України і рекомендованих на 2018-2019 н.р. За підсумками проведеної роз’яснювальної роботи серед учнів і батьків з приводу обрання профілю навчання в старшій школі, враховуючи інтереси учнів у 10 класі було обрано універсальний профіль навчання.

Діти шкільного віку, що проживають в с.Сад, користуючись правом на здобуття повної загальної середньої освіти у закладах загальної середньої освіти незалежно від типів i форм власності, відповідно до ст. 6 Закону України про загальну середню освіту, крім ОЗ Садівської школи навчаються в державних закладах освіти, ліцеях, гімназіях м. Суми.

Наповнюваність класів з 1 по 11 не перевищувала норм, визначених у Законі “Про загальну середню освіту”. При вивченні інформатики, іноземної мови, української мови окремі класи ділились на групи, відповідно до порядку, встановленого МОН України.

Освітній процес здійснювався за робочим навчальним планом закладу, складеним на основі типового навчального плану. Всі години інваріантної і варіативної складової були використані і профінансовані. Учні старших класів мали більшу кількість годин для вивчення історії України, і отримати право продовжити навчання у ВНЗ.

Режим роботи, розклад занять в школі відповідали всім санітарно-гігієнічним нормам.

Реалізація всіх завдань, що стоять перед школою доручено вчителям, під керівництвом адміністрації школи. Вчителі постійно працюють над підвищенням свого наукового, методичного рівня, удосконалюють і поповнюють знання з педагогіки, психології як самостійно, так і на семінарах, курсах підвищення кваліфікації, згідно графіка.

У закладі працюють 26 педагогічних працівників та 1 учитель-сумісник. Якісний склад педагогічного колективу:

вчителів вищої категорії – 13, з них мають педагогічні звання «учитель-методист» 3, та «старший вчитель» - 4 педагогічних працівників;

вчителів 1 – ї категорії – 2;

вчителів 2 – ї категорії – 9;

спеціалістів – 2.

У 2018 – 2019 навчальному році атестувалося 5 педагогічних працівників: підтвердили раніше присвоєні кваліфікаційні категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічні звання «учитель – методист» 2 педагогічних працівників (Голуб П.А., Сергієнко В.А.), по одному працівнику отримали кваліфікаційні категорії «спеціаліст 1-ї категорії» (Васюхно Н.В.) та «спеціаліст 2-ї категорії» (Коваленко Л.П.) та один працівник (Швець О.П.) був атестований як керівник гуртка на підтвердження 10-го тарифного розряду.

Освітній процес в школі був цілеспрямований, колектив школи третій рік працював над проблемою «Використання інформаційно-комунікаційних технологій як важливий чинник у реалізації державних освітніх стандартів, творчому та інтелектуальному розвитку учнів».

Успішній реалізації проблеми, над якою працює школа, сприяла робота вчителів у шкільних методоб’єднаннях: природничо-математичного циклів (керівник Сергієнко Н.В.), суспільно-гуманітарного та філологічного циклів (керівник Мартиненко В.М.), вчителів фізичної культури та захисту Вітчизни (керівник Швець О.П.), вчителів початкових класів (керівник Радченко О.М.), класних керівників (керівник Варуха О.О.).

Учні школи здобули 5 призових місць у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад: фізика (два ІІІ місця), історія (ІІІ місце), англійська мова ( ІІ місце), географія (ІІІ місце). У ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка – ІІІ місце. У ІІ (районному) етапі Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика – І, ІІ, і два ІІІ місця. Команда школи стала переможцем районних і обласних змагань «Старти надій», і місце у ІІ етапі Всеукраїнського фізкультурно-патріотичного фестивалю «Козацький гарт», І місце у районних змаганнях з легкоатлетичного чотириборства, ІІІ місце у районних змаганнях з легкої атлетики, ІІІ місце у Всеукраїнському спортивно-масовому заході (районний етап) «Олімпійське лелеченя». Учні школи є призерами і переможцями обласних змагань з різних видів спорту (легкоатлетичне чотириборство, легка атлетика, баскетбол, волейбол, футбол). У Всеукраїнському огляді-конкурсі на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах України школа зайняла ІІ місце. У комплексному заліку районних спортивно-масових заходів школярів – ІІІ місце. За результатами спартакіади допризовної молоді команда школи зайняла І місце.

У районному етапі обласного конкурсу відеороликів «Агенти здоров’я» учні школи вибороли ІІ місце, у районному етапі обласного творчого конкурсу «Моя Україна – соборна, вільна, неподільна» у номінації «есе» - ІІ місце, у районному етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» «Живе слово» у номінації «Гумор і сатира» ІІ місце, у районному етапі конкурсу «Червона лінія порятунку» 2 ІІ місця, у дитячо – юнацькій військово – патріотичній грі «Сокіл» («Джура») ІІІ місця у трьох номінаціях, у обласному проекті «Молодіжний туристичний зліт» - 4 ІІ місця на різних дистанціях.

Приємно відзначити, що учні закладу в цьому році активно брали участь у інтернет – олімпіадах з математики, хімії, біології, інформатики, української мови та літератури, географії, зарубіжної літератури, і предметів початкової школи та міжнародних предметних інтерактивних конкурсах.

Суттєві зміни відбулися в організації і проведенні виховної роботи. В першу чергу це пов’язано з бажанням заступника директора з виховної роботи Варухи О.О. змінити життя дітей в школі на краще. Реалізація завдання виховання проводилась як через класних керівників, вчителів, так і учнівський парламент.

Організації зайнятості учнів в позаурочний час, розвитку їх інтересів сприяла робота секцій і гуртків, роботу яких проводили керівники Швець О.П., Міцай Н. М., Романенко О.С., Демченко Т.І.

На базі закладу працювали гуртки: легка атлетика, футбол, джура, пішохідний туризм, рухливі ігри, вокального співу, квітникарів, спортивна секція з баскетболу, «рівний-рівному», декоративно-прикладного мистецтва, початкового технічного моделювання.

Відповідно до ст.21 закону України про загальну середню освіту учнів, що проживають в селах Ясени, Єлисеєнкове, Любачеве, Тероешківка, Симонівка, В.Вільми, Москалівщина, на вул. Київській с. Сад всього 110 чоловік підвозились на навчання двома шкільними автобусами.

Всі учні школи мали можливість отримувати харчування в шкільній їдальні, учні 1-4 класів харчувались безкоштовно, а також діти, що проживають в малозабезпечених сім’ях , діти сироти, діти учасників антитерористичної операції. Для учнів 1-7 класів працює табір відпочинку «Веселка», та мовний табір «RAINBOW» в яких відпочиває 168 учнів. Серед них

сиріт – 8;

дітей з малозабезпечених та багатодітних родин – 12;

дітей учасників АТО – 17.

Середня вартість харчування складає 30 грн.

Я постійно опікуюсь питаннями організації і роботи табору. Зі слів дітей їм відпочинок подобається, зауважень з боку санстанції, щодо організації і умов перебування в таборі немає. Користуючись нагодою, хочу подякувати всім працівникам табору за належну роботу по оздоровленню дітей.

Учні школи мають можливість оздоровитись в санаторіях області і України.

Адміністрацією школи в навчальному році відповідно до плану роботи школи було організовано підготовку питань на засідання педагогічної ради. На засіданні педагогічної ради виносились питання успішності, переведення і випуску учнів, питання про стан дитячого травматизму та відвідування учнями школи, що слухаються щорічно, та питання організації освітнього процесу відповідно до плану роботи і завжди по них приймались рішення, виважені, аргументовані, справедливі, у відповідності з інструкціями та наказами МОН України. В процесі підготовки питань на педраду проводилось опрацювання методичних рекомендацій, відвідування уроків, позакласних заходів, тестування, анкетування учнів, бесіди з учителями і учнями, тестування батьків, ознайомлення з матеріальною базою кабінетів, забезпечення підручниками і навчальною літературою, перевірявся стан ведення зошитів, журналів, дотримання правил техніки безпеки. Глибокий аналіз, аргументованість висновків сприяли активності вчителів при обговоренні питань на педрадах.

Я вдячний всім керівникам установ і організацій, сільському голові Масалітіній Н.І. за турботливе ставлення до школи. Це з їхньої доброї волі у нас є і канцелярські приладдя, і , щорічно, 1 вересня і на святі останнього дзвоника діти смакують морозиво, в День святого Миколая отримують подарунки.

При підготовці до навчального року, створенні освітнього простору для НУШ помітно зміцнилася матеріальна база школи. За рахунок коштів районного бюджету було замінено 70 вікон у приміщеннях школи, встановлено 4 інтерактивні дошки у кабінетах історії, біології, математики, англійської мови, придбано парти для учнів 1-х класів, стінки, інтерактивні дошки, принтери, ламінатори, та навчально – методичні матеріали.

Велику допомогу по ремонту приміщень 1-х класів надала сільський голова Масалітіна Н.І. та директор групи компаній «УКРЛЕНДФАРМІНГ» Лобода В.П.

За кошти районного бюджету було виконано поточний ремонт туалетів для учнів молодших класів (ІІ поверх).

Поряд з вищезазначеними позитивними наслідками роботи школи в 2018-2019 н. р., не можна не говорити, про недоліки і упущення, серед яких є суттєві, усунення яких сприяло б покращенню результатів освітнього процесу.

Нам не вдалося повністю використати можливості органів учнівського самоврядування в розв’язанні головних проблем і завдань школи: підвищення якості знань, інтересу знань, зменшення пропусків уроків учнями без поважних причин

Вчителям-предметникам слід більшу увагу приділяти роботі з обдарованими учнями та учнями, які мають початковий рівень навчальних досягнень.

Окремі учні випускних класів виявили нижчий або вищий рівень знань на державній підсумковій атестації і ЗНО, ніж річний, що свідчить про необ’єктивність оцінювання досягнень учнів, недостатню психологічну і навчальну підготовленість учнів до іспитів.

Окремі учні школи допускають велику кількість пропусків уроків без поважних причин, що негативно впливає на їх успішність у навчанні.

Не повністю відповідає вимогам сьогоднішнього дня робота вчителів молодших класів по вихованню естетичної поведінки, організації змістовного відпочинку.

При організації навчально-виховного процесу ми запрошуємо батьків до співпраці. Тричі на рік проводимо загальношкільні і не менше чотирьох разів – класні збори. Я, як директор школи, беру участь як у їх підготовці, так і проведенні. На збори виносяться самі різноманітні питання: навчання, режиму роботи школи, профілактика захворювань, організація харчування і оздоровлення, забезпеченість підручниками і зайнятість в гуртках. До відома батьків доводяться основні положення нормативних документів, якими керується в своїй діяльності школа. В кожному класі і в школі в цілому працюють батьківські комітети, які залучаються до самого широкого спектру питань життя школи.

Сьогодні на зборах присутній батьківський актив школи. Я дякую Вам за співпрацю, підтримку, допомогу, розуміння. Не менш важливою для школи є співпраця з ДНЗ «Тополька», КЗ СРР «Садівська дитяча школа мистецтв», Будинком культури. Тільки спільна праця дає можливість успішно в належних умовах здійснювати навчання дітей, сприяти їх розвитку, формуванню умінь, навиків, інтересів, стійких переконань.

Діяльність школи, кожного учителя, і моя, як директора, на виду у всіх дітей, батьків, жителів села. Тому і аналіз наших дій, їх оцінку ми відчуваємо під час зустрічей, бесід, просто вітань з вами, шановні батьки, односельці. Свої побажання, поради, претензії і пропозиції батьки і просто зацікавлені особи висловлюють усно на зборах, звертаються до учителів, до мене особисто як усно, так і в письмовій формі. Всі звертання і пропозиції, чи питання, проблеми, що виникають у стосунках між учителями і учнями, зауваження до роботи школи розглядаються невідкладно. І досвід підтверджує, що їх буває як найменше тоді, коли кожна інформація доводиться своєчасно до членів колективу, причини недоліків в роботі школи перевіряються у присутності всіх зацікавлених сторін і при їх підтвердженні, при можливості усуваються.

Я самокритично визнаю, що в моїй роботі є чисельні недоліки і прорахунки: хотілося б мати значно кращі результати навчальної діяльності учнів, більше уваги приділяти роботі з молодими вчителями організації позакласної роботи, активніше втручатися в діяльність органів учнівського самоврядування, поповнити навчальними посібниками і обладнанням кабінети, бути більш толерантним у стосунках з усіма вами.

Всі ви прекрасно розумієте, а я глибоко усвідомлюю, що всі справи про які йшлося у звіті – це Ваша робота, це Ваші успіхи, це Ви їх плекали під керівництвом директора школи.

Прийміть слова щирої подяки за Вашу працю і співпрацю, за порозуміння і підтримку, цілеспрямованість у вирішенні поставлених перед нами завдань. Я впевнений, що той професіоналізм, який є у досвідчених педагогів, і та старанність і прагнення до самореалізації молодих учителів є запорукою успішної роботи колективу у майбутньому.

Кiлькiсть переглядiв: 50

Коментарi