• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Інклюзивне освітнє середовище, як пріоритет Нової української школи

Інклюзивне освітнє середовище, як пріоритет Нової української школи

2019-02-21

/Files/images/psiholog/MyCollages (5).jpg

«Коли інклюзивне навчання буде повністю опановане, ми зможемо відмовитись від ідеї, що всі діти для того, щоб приносити користь суспільству, мають бути схожими один на одного. Замість цього ми будемо шукати і підтримувати таланти, властиві всім людям. Ми починаємо розглядати нетипові способи, щоб виховувати корисних членів суспільства, і в процесі цієї роботи ми зможемо дати всім дітям відчуття того, що вони потрібні».

Норман Кунц

американський адвокат з питань

прав людей з обмеженими можливостями,

автор Декларації взаємної залежності

20.02.2019 в ОЗ Садівської ЗОШ пройшов районних семінар практичних психологів «Інклюзивне освітнє середовище, як пріоритет Нової української школи».

Розглядалися питання: «Роль психологічної служби в організації діяльності освітнього процесу» (Іванова О.В. практичний психолог Яструбинського НВК); «Інклюзивне навчання в закладі загальної середньої освіти» (Чорний О.І. практичний психолог ОЗ Косівщинської ЗОШ); «Співпраця ІРЦ з закладами освіти» (Штанько І.О., ВО директора ІРЦ).

Практичною частиною семінару – був інтегрований урок «Як тварини допомагають людям?», який провели практичний психолог Демченко Т.І. і учитель1А класу Федірко І.С. ОЗ Садівської ЗОШ.

Підведення підсумків зробила методист навчально-методичного центру психологічної служби Сумського району Кондратенко Л.О. та методист РМК Литвиненко К.Ю.

Демченко Т.І.

Кiлькiсть переглядiв: 57

Коментарi